subota, 16. studenoga 2013.

Gdje kupiti papir i quilling pribor

Svi vi koji ste se počeli baviti quillingom ili već duže vrijeme to radite, znate i sami da  nam je potreban različit papir u boji.
Gdje kupiti..??
Pošto sam ja početnica u tom hobiju kupujem u bilo kojoj knjižari ili papirnici i to
A4 print papir u boji iako za neke radove trebao bi meki karton ili hamer papir
Sve mi se to nekako čini skupo ali računajući na to da je  samo 100 kom trakica još skuplje , papir sam po sebi i nije skup, iako ja sam do sada samo 250  kom tog papira plaćala oko 60 kn..
Vjerujem da neki od vas znaju gdje ima kupiti i jeftinije.. 
 Ja sam našla i ove online  trgovine, pa me zanima  da li je netko kupovao preko tih trgovina

Želim ćuti vaše mišljenje o tome
 i ono što nas kreativce posebice zanima 
Quilling pribor, 
ako niste znali možete ga naći u Zagrebu
koji se nalazi  u Ulici grada Vukovara  br 226, 
to sam  saznala isto surfajući i namjeravam posjetiti tu trgovinu nadam se ovaj tjedan..

prolistajte ako niste njihov online katalog i vidjet ćete koliko dođe 100 trakica
i koliko nam se isplati naše rezanje npr.100 kom papira..dobijete 10 puta više
i možete naći pribor za motanje te ploču na kojoj se radi 
iako sam ja improvizirala sa tvrdim stiroporom i  obilježila karton  te snalazim se nekako
Što se tiče rezača, nadam se da imate nešto bolje od škara, i ako imate kakav prijedlog gdje najeftinije proći  dobro bi mi došao nekakav savjet..
 
Puno vas sve pozdravljam


Broj komentara: 14:

  1. Nažalost ja ti ne mogu previše pomoći budući da nemam pojima o quillingu, ali zašto ne prosurfaš malo i strane trgovine, vjerujem da možeš nać jeftinijih stvari nego u hr, i da bez obzira na poštarinu će ti bit jeftinije.Hr je sad u eu i poštarine ti nisu više toliko skupe.Znam ti pokoju online treg.u njem, pa ako te zanima javii mi se na mejl pa ti pošeljem linkove.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledala sam neke radove po blogovima koje pratim. Sviđa mi se, ali ja sam prenestrpljiva za izradu takvih stvari, a i nedostaje mi preciznosti. Gotovih trakica za quilling sam vidjela u jednoj trgovini koja ima hobi pribor u Ilici, na samoj tramvajskoj stanici kod Frankopanske. Ima svašta za razne hobije, od boja, platna za slikanje, i hrpu drugih sitnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno na komentaru i preporuci, baš budem posjetila i tu trgovinu..lp

      Izbriši
  3. Ja sam trakice za quiling dobila za dar. Ali nije me još uhvatilo, da jih isprobam :-) A neznam ni koliko koštaju. Nisam ti nikakva pomoć :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. je da, čitala sam malo i komentare.
    Draga moja Dija, u alat se uvijek isplati investirati. Za rezanje koristim uništavač papira koji sam svojedobno kupila u Lidl-u za 145 kn mislim. Ili isto tako dobar je i nož za papire, neki to zovu škare, giljotina i sl. A to sam kupila jedne godine (prošle ili prekprošle) novi s dodatnim noževima za 100 kn u Mulleru na akciji. Papir uglavnom kupujem u mulleru. Od 80g koji je nekih 30 kn za 250 kom do 230 g koji sam sad nedavno platila 50 kn u Eurotrade- imaju svoj web. Lidl ima povremeno isto papire. A još ti je izvrstan i kolaž papir, njega isto dosta trošim. On mora biti obostrani bolje je. Eh, nadam se da sam barem malo pomogla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesi pomogla si mi, hvala puno na komentaru i preporuci trgovina..svaki komentar je dobrodošao, cijenim to..lp

      Izbriši
    2. super, drago mi je. Ako još imaš kakvih pitanja slobodno mi se obrati i mailom, na FB ili gdje god me uloviš :)

      Izbriši
  5. Pozdrav, i ja se bavim quillingom, pregledala sam tvoje blogove, super je to što radiš! Ako ikako mogu da pomognem ili dam ideju, tu sam. Ja koristim običam 80gr papir u boji koji kupujem na komad (nije baš i da se ne isplati, ali ne mogu da kupujem puno, jer nemam gde da držim), takođe koristim i tanji akvarel papir, čvršći je i stvarno odličan. Za sve ostalo, ramove, čestitke, kutijice koristim hamer 220gr. Još uvek namotavam na čačkalicu, ali uskoro mi stiže naručeni paketić sa alatkom za quilling, jedva čekam, mada sam se navikla na čačkalicu :-))) Papir sečem sa mašinom za uništavanje papira (dobila sam je od drugarice), mada sam se jedno vreme mučila sa skalpelom i lenjirom, ovako je puno brže :-) Papir za quilling nisam ni tražila, jer ga kod nas nema, a i ovaj je sasvim zadovoljavajući i ima ga u dosta boja i nijasni.
    Možeš posetiti moj blog www.leonove-mastarije.blogspot.com, svaki komentar je dobrodošao.

    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno na komentaru i što si mi se pridružila :D
      Pokušat ću i ja sa akvarel papirom, sve treba pokušati, zar ne?
      lp

      Izbriši
  6. ja sam kupovala preko nb hobby art al ne to :)
    hvala ti draga puno na paketiču pisala sam ti
    imam novi mejl stari je hakiran :(
    lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam koristila za hamer papir mašinu za rezanje rezanaca, veoma lijepo izreže trakice, samo se papit prvo mora odrezati na širinu mašine.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...