četvrtak, 28. studenoga 2013.

Okvir za sliku

Danas sam po prvi put napravila svoj okvir za sliku, slijedila sam tutorijal naše drage Bojane sa bloga
Malo sam  ju kopirala nadam se da se ne ljutiš Bojana.., no i sa nekim malim izmjenama..
Pripremila sam karton debljine nekih 3-4 mm
nisam imala tanje, te izrezala ga da mi otvor bude 10 × 15 cm a vanjski dio  4 cm

Zatim sam izrezala  8 trakica za rubove širine nekih 2,5 cm i sve  sam presavinula po pola


našla sam prozirnu foliju u koju stavljamo papire i dokumente, presavinula sam ju na pola
i još jednom, ..-taman ispadne za 4  okvira


trakice sam oblijepila okolo po uzoru na Bojanu

 zatim sam nalijepila foliju sa stražnje strane tog okvira

preporučila bih da ako lijepite foliju zalijepite i trakom
 Zatim sam izrezala hamer određene veličine tako da mi ostanu crveni rubovi i zalijepila ga sa prednje strane okvira


sa stražnje strane sam zalijepila hamer i ostavila otvor da se može staviti slika.no čini mi se da bih ipak trebala  zalijepiti i umotati karton, jače je


I od hamera sam napravila mali dio koji drži okvir sa stražnje strane ali hamer sam izrezala dva puta i tako ga zalijepila da bude jače


Ovako sam htjela zalijepiti ukrase ali nisam

Ovako izgleda gotov rad i pojedini ukrasi quillingom na okviru




To je to..

Neznam da li vi imate problem sa prijenosom slika na blog, ako prenosim direktno na blogger  uspori mi se i nikad učitati a kad prenosim sa picasom  moram stotinu puta  stisnuti na jednu sliku da mi se  postavi na blog i dešava mi se da  mi se slike prenesu u prijašnji post koji sam pisala npr..prije par dana a taj post nema veze sa naravno novim postom..da li i vi imate sličan problem i kako prensoite svoje slike'? --molim prijedloge

Usput posjetite blog
Male stvari, 

dijeli se poklon :D

Broj komentara: 26:

  1. Ramovi su ponovo aktuelni, ovaj je savršen, divno urađeno i još lepše ukrašeno.
    Hvala, baš sam uživala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno mi se sviđa taj tvoj ram. Divno si ga ukrasila.
    Ja slike prenosim iz fotiča na kompjuter i onda iz kompjutera na blog. Nemam nikad problema sa stavljanjem slika u post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno..a i ja tako prenosim ali nešto mi blog šteka :(

      Izbriši
  3. Super ti je ovaj ram, čak si uspela i da ga ukrasiš, ja još nisam :-)
    A što se tiče slika, ja isto prvo na komp, pa iz blogera bez problema.
    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno draga Ivana, uspjela sam da ga ukrasim jer sam imala par gotovih cvjetića koje sam namjeravala za nešto drugo ali eto dobro s euklopilo :D lp

      Izbriši
  4. Divno...toliko neuramljenih slika ceka na red...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, e baš tako puno, puno slika čeka na svoj red :D lp

      Izbriši
  5. Ovaj ram ti je predivan. Iziskuje truda i preciznosti, odlično si ga napravila.Ja nemam problema s prijenosom slika.
    LP; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Sonja .
      ma izgleda nitko nema problema sem mene :D lp

      Izbriši
  6. Odlično si sredila okvir, a i ukrasi su odlični. Stvarno ima puno naćina za izradit okvire. Sa slikama nemam problema. Prvo ih smanjim u nekom od programa za obradu slika a zatim jednostavno učitam u post i radi bez problema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga..
      i eto mogla bih i ja smanjit možda će biti bolje, hvala za prijedlog :D lp

      Izbriši
  7. sviđa mi se okvir. lijepo si ga uradila i vrlo uredno :)

    nemam ni ja problema sa slikama.
    učitam ih sa kompjutera direktno, ali ih prethodno smanjim.
    ne koristim picasu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga,
      a vjerojatno je u tome i problem što ih ne smanjim prije učitavanja..probat ću kad budem idući put učitavala prije smanjiti

      Izbriši
  8. Jako je lijep okvir, svaka čast. I slike se skroz lako mogu mijenjati, jel' da, samo se ubacuju i vade tamo na vrhu? Ako sam dobro skužila. Ja nemam problema s fotkama :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Josipa, i upravo tako lako se mijenjaju zato se i radi taj otvor može biti i malo veći :D lp

      Izbriši
  9. Absolument magnifique !
    Bon weekend !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  10. odlično, klaudija, ovo može biti poklon za Božić!
    a što se tiče slika, sa fotoaparata ih prenesem na desktop, onda ih otvorim u Paint-u, smanjim na 800x600 pixela, dodam ime na dnu slike, sačuvam u posebnom folderu, otvorim blogger i umetnem ih u post. ali, u pravu si, i meni u zadnje vrijeme treba 100 godina da stavim slike u post, isto tako moram puno puta kliknuti na sliku da se kopira u post. bila sam koristila picasu i bila jako zadovoljna s njom do ljeta, onda je i ona počela odugovlačiti sa upload-anjem slika. ja pretpostavljam da je to zato što su mi djeca stavila milijon toga na hard, i igrice i slike i neke aplikacije, programi, pa to valjda usporava rad kompj. ili ne? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da i ja sam koristila picasu pa sam mislila i da je do nje ali svejedno kad uploadujem moram stiskati po slici ko mali majmun ..lol
      No ima ponekad veze i sa puno programa ali ne bi trebalo zato smetati prebacivanje na blog, mislim da je tako.jer ja nemam puno toga na hard disku, čak većina je prazno stoga mislim d anije do toga nego baš blog zafrkava

      Izbriši
  11. Tutorijal je odličan, a Bojana se, verujem, neće ljutiti. Bar ja se ne ljutim kad neko koristi moju ideju ili ga inspiriše. Naprotiv, za mene je to čast.

    Htela sam da kažem da ću ja ovo isprobati, a da do sada nisam videla ove postove, jer kod mene je još ime starog bloga. Moraću to da ispravim. oduševljena sam tvojim radovima. vidim da si sebe našla u ovome i da si baš napredovala. to mi ej drago.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno i sama se ne ljutim kad me netko kopira, pa zato i stavljamo tut da netko nešto od nas nauči ili mi od njega :D
      Našla sam se u tome jer inače volim svašta sa papirom a zahvaljujući baš TEBI koja si me usmjerila na quilling i hvala ti na tome.. ovo me izuzetno oduševljava i umiruje..imam puno ideja i mnogo sam oduševljena sa onim što i drugi rade tom tehnikom..
      I naravno samo probaj, svrati i na Ivanin blog-Leonove maštarije i ona ima jedan tutorijal onako kako ona radi pa ćeš vidjeti kako je lakše, ja budem isto probala na njezin način :D
      punote pozdravljam i hvala tebi puno na ideji za tu tehniku

      Izbriši
  12. Odličan ram za sliku :) Lepo ukrašen.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...