utorak, 3. prosinca 2013.

Čestitka za imendan

Kao prvo želim vam svima dobro jutro, uspješan radni dan radnicima kao i ugodan dan za nas ostale koji ne radimo..
Malo sam uranila sa pravljenjem ove čestitke  ali imam dosta drugih obaveza i želim objaviti odmah..
Ponosna sam na sebe jer mi quilling sve bolje ide a i same zamisli koje želim ostvariti..
Iako većinom počinjem sa izradom cvjetića onako kako mi dođe, jednostavno isprobavam načine izrade..a kad trebam izraditi nešto samo posložim i kombiniram onako kako mislim da bi trebalo da bude, nemam nikad baš određeno što će  da bude na čestitki, ili već nećem trećem..
Ovo su slikice moje česitke iz raznih kuteva--"ako uspijem uopće učitati, sad sam smanjila na nekih 640 piksela pa budemo sad vidjeli)

Zvončići
drugi zvončići
pa cvijetić
 i čestitka -pogled odozgo



Uspjela sam , ali trebalo mi je par minuta, no bolje nego sat vremena za učitavanje :D
Eto, do sljedećeg  skorog pisanja , puno vas sve poszravlja i voli


22 komentara:

  1. Draga Klaudija, predivno! Obožavam kombinaciju crvene i zelene, uvek me podseti na Novogodišnje i Božićne praznike. Zvončići su preslatki!!!

    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno draga Ivana, a i sama volim tu kombinaciju baš zbog prazničnog ugođaja :D lp

      Izbriši
  2. Absolutely gorgeous card ! Love the little bells !
    Have a nice day !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno je, Klaudija, a zvončići su mi favorit. Tebi ova tehnika baš leži :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj quiling u svakom novom postu sve je lepši i lepši :-) Predivnu čestitku si napravila. Zvončiči su super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista je savršena, prelepa.
    Čestitam na tvom umeću i sjajnim idejama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je,
    sploh zvončki
    mojstrica si
    bravo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo, predivna je. Jako mi se svidjaju motivi koje si napravila.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pridruzujem se odusevljenju da su zvončići predivni.Mnogo truda .Svaka čast.:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan rad,stvarno,svaka čast na svom tom trudu...Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Pridružujem se svim gornjim komentarima i dodajem da je čestitka pravo malo remek-djelo! Divim se tvojoj vještini!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno draga Sanja na komentaru i hvala što si mi se opet pridružila..lp

      Izbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...