utorak, 21. siječnja 2014.

Botanički vrt

Neke slike iz Botaničkog vrta u Zagrebu sam vam htjela još davno pokazati pa evo bio bi red i na to..
Tamo provedem skoro najviše svog vremena kad sam u Zagrebu i kad nisam u kupovini.
Kad idem sa djecom na kontrolu isto slijedi pohod u vrt u hladovinu i među cvijeće, uvijek si kupimo nešto usput za pojest, većinom je to pizza, sjedimo, šetamo i uživamo dok čekamo vlak..
Slijede slikice, malo ću zatrpati pa tko ne želi gledati neka ode na kraj posta :D




zanimljivo drvo, ima grane kao prste
zatim u Importane centru su nam zanimljive zlatne ribice u velikom  akvariju
i još quilling medvjedića  kao privjesci po željama
To bi bilo sve za  danas, sutra slijedi izvlačenje pa ako još niste prijavite se za nagradu

 te imate još vremena za prijavu na
i

Puno vas sve pozdravljam i sretno!
Klaudija

22 komentara:

  1. Lovely pictures, lovely places and lovely bears !
    Have a nice day !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je užitak na kvadrat. Odmorila sam oči i dušu kad sam samo gledala ove predivne slike. Kako bi samo bilo, kad bi prošetala po ovom parku. Ovo je zaista nešto zamene. A samo 69 kilometara sam od ove divote (NM-ZG).puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako sam još u slikama, da sam zaboravila tvoje quillin mdvjediče - boja zaista nije bitna, jer su svi tako sladki. Sorry. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema problema draga, trebale bi se jednom naći na kavi i prošetati , ja sam 25 km od Zg, dosta bliže od tebe ali ne idem baš često za Zg, živjela sam 5 godina tamo i uvijek me očara, volim taj dio Zagreba

      Izbriši
  4. Kako krasen botanični vrt,
    že fotografije so krasne
    kako je šele v živo.
    Za konec pa še prelepi mali medvedki
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Pitam se samo kako nikad nisam otišla u Zg botaničku baštu, moraću to da ispravim prvom prilikom. Mede su odlične. Koja ti je širina traka za njih, da probam i ja? LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. širina traka je 4 mm a dužinu spajam ovisi dali trebam za glavu , tijelo..
      Mogla bi probat, ja režem trakice sa zaobljenim školskim škarama jer drugih nemam,zaboli me brzo zglob ali dosta treba sitno rezuckati da bude donekle jednoliko i skoro do samog ruba jer ipak je to mala širina kad spajaš da bude kao spojeni pomponi..već sam rekla da ću stavit i tutorijal kako radim ali eto nikako da poslikam, bilo bi bolje video jer ja brzo zaboravljam, pa ću zaboravit i to kako radim..a jesam se raspisala..ma slobodno pitaj ako te još što zanima..lp

      Izbriši
    2. Au, kako slika zna da prevari, ja sam mislila 1 cm, možda 1,5 cm. Pa nije ni čudo da te zaboli ruka, treba seckati 4 mm :-) Probaću sigurno, već mi je i bolje a i ruke traže da se bave papirom!!!! Hvala ti, pozdrav!

      Izbriši
    3. slika je uvečana pa zato sigurno tako izgleda.. no probaj šire ako ti je lakše pa ćeš vidjeti kako će ispasti...
      drago mi je da ti je bolje..i nema na čemu.. lp

      Izbriši
  6. krasan je vrt.
    kod nas nema ništa slično ovome :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaboravila sam samo navesti pojedine biljke ali nisam to ni zapamtila, rekla sam samoj sebi da ću ubuduće slikati i sam naziv biljaka :D lp

      Izbriši
  7. Predivne fotke. Bilo bi šteta, da nas ne zatrpaš njima :-) A medvediči su ti super ideja kako privjesci za ključeve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepe su fotografije, zaista ste divno mesto odabrali za predah i uživanje.
    Jedna kolaž fotka mi se posebno dopala.
    Nisam bila u Beogradu u botaničkoj bašti, iako sam jako često dolazila u neposrednu blizinu, no povod nije bio prijatan, pa možda zato.
    Planiram to nadoknaditi.
    Srećno svima na giweavay.
    Medvedići su...pa, medeni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesmo da, i uvijek tako, privlaći me to mjesto saraznolikim biljem :D
      hvala puno ..lp

      Izbriši
  9. Predivne fotke! Baš si me inspirirala da posetim Zagreb. Medvjediči su predivni ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivne slike. Uljepšala si mi dan.Kod nas totalno sivilo,a tvoje slikice su jednostavno prepune boja i divnog cvijeća. A medvjedići su ti preslatki.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...