subota, 1. veljače 2014.

Mala vazica

Neznam kako je kod vas no kod nas je poledica već dva dana
jučer izjutra je padala i ledena kiša na ovaj snijeg kod nas, sve je  smrznuto..

Kad će već jednom to sunce-, 
no
u išćekivanju proljeća  radim sve u nekim svjetlijim nijansama kad je već
vani tako tmurno i ledeno doba
i

napokon sam gotova sa ovom malom vazicom u quilling tehnici
vazica je veličine cca 8 cm i promjera oko 7.5 cm
Iz raznih kuteva izgleda ovako
prelakirala  sam ju  akrilnim lakom

Za nju sam utrošila ukupno oko 9 papira A4 roze i žute boje..
Što će biti u njoj saznat ćete za koji dan dok sve bude gotovo.

Uskoro ću vam postavit i tutić kako radim medeke!

Želim vam lijep i ugodan današnji dan
Klaudija

21 komentar:

  1. Baš je sladka. Boje su ti super. I ja nisam presretna, kad je vrijeme ovako ali nadam se, da če biti bolje. pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja se nadam boljem i to što prije, hvala puno
      lp Klaudija

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđa. Predivna je. Lepe boje si odabrala. Ako ti je u utjehu: i kod nas ima leda - posvuda :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je vazica! Kod nas duva vetar užasno, kao da je -20, sve je sleđeno. I ja jedva čekam proleće!! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična je! Divno si uradila i ovaj cvjetni rub!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Klaudiya, ovo je fenomenalno. Uvijek se divim quillingu.Kod nas je hladno ali snijega skoro pa nema i jucer je bilo predivno sunčano...konačno..
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kod nas nije baš je stalno oblačno..hvala puno za komentar..lp

      Izbriši
  6. I ja mislim da je -fenomenalno ! Sjano ,lepo ,veselo ...svaka čast !

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgleda ali kad zamislim koliko je to motanja... Ne znam da li bih imala živaca za ovako nešto. Svaka čast, jedva čekam da vidim sta si smislila za nju. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga ondinijana..pa nadam se uskoro da će biti gotovo ..lp

      Izbriši
  8. Klaudija, ovo je stvarno preslatko. Kako su samo ljupki ovi cvetići na vrhu, a tek meda...prosto mi je neverovatno da je od papira!
    Tvoja žudnja za lepim vremenom se vidi, ne samo u tvojim kreacijama, već i u celom dizajnu bloga. Na tvoj blog je stiglo proleće, sve je cvetno i narandžasto. Šta da ti kažem, želim ti što skorije lepe i sunčane dane :)

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala draga, ma ja jedva čekam proljetne dane, snijega mi je preko glave iako nije dugo

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna je, čak i kad nema ničega u njoj.
    baš si se naradila, ima tu dosta posla.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...