četvrtak, 3. srpnja 2014.

Još jedan

okvir
a nego što
u žutoj boji sa pojedinim narančastim detaljima

To je sve  za danas, 
puno vas sve pozdravljam i želim lijep nastavak tjedna :D


Broj komentara: 11:

  1. Zelo lepo, obožujem to quilling tehniko rože,res super. Vedno se pa sprašujem kako to pritrdite?
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Vilinke, moram naći negdje video, ima sve objašnjeno kako se radi cvijet :D lp

      Izbriši
  2. I još jedan prekrasan
    u boji sunca
    divno
    pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ne znam šta se danima dešava sa mojim komentarima, ako se ponavljam nije do mene....Stvarno je divan ovaj ram!!! Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne brini..zna se i meni to dešavati ponekada..
      hvala puno draga Ivana..pozz

      Izbriši
  4. Bas je jednostavan, a efektan. Nista ne bih dodala niti oduzela :)

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...