subota, 9. kolovoza 2014.

Izazov na Craftalnici

Za izazov na Craftalnici
tema je MORE

uradila sam čestitku na tu temu


delfin sunce i oblaci su urađeni tehnikom quilling
dodala sam pticu od Martine
pozadine-plavi i bijeli hamer
od plavog hamera urađeno i more..

Sponzor mjeseca augusta na Craftalnici je


Izazov ističe u utorak 19.8. 2014.
nagrada je

Prijavite se dok još imate vremena..
Puno vas sve voli i pozdravlja

Broj komentara: 10:

  1. Delfin u quilling tehnniki je fenomenalan. I valovi - sve što miriše na more. Sviđa se mi. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, delfin je prečudovit. Kako natančno izdelan. Bravo. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, baš je super ova čestitka. Sviđa mi se jako.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lepa čestitka, koja miriše na more :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična je čestitka, lepe boje, a delfin je presladak. LP Ivana

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa čestitka in super si jo sestavila :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami po morsko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita čestitka, Quilling je res ena lepa tehnika.
    Hvala, da si se nam pridružila v 114. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...