srijeda, 5. studenoga 2014.

bookchallenge + dodatak

Evo da se i ja malo igram
preuzela sam tag od Cekeruše
vodim se nekakvim svojim omiljenim knjigama koje sam čitala i koje bih ponovno i uvijek čitala
nikad mi nisu dosadne...

1.Marija Jurić Zagorka-  ama baš svi romani  koje je napisala, volim povijesne romane
   (Ne spaljujte mostove iza sebe jer za vama idu oni koje ljubite i koji ljube vas.
    Zlo uvijek proždire samo sebe. Potrebno je samo strpljenja da se dočeka taj tren...)

2.Jagoda Truhelka-Vojača
       (volim se vračati u prošlost-ovdje  se vrača u prošlost Bosne )

3.Ivana Brlić Mažuranić  -Priče iz davnina
      ( ovu knjigu imam i mogu je čitati  uvijek, bajke i legende su moje omiljene za opuštanje )

4.Agatha Christie nemogu izdvojiti nešto naročito jer volim  čitati sve od nje

5. Tajni dnevnik Adriana Molea
         zbog ovog sam  danima sjedila u  gradskoj knjižnici

6. Enciklopedije
  nije za čitanje baš ali voljela sam kad sam dobivala zadatke da istražujem nešto, jer nije bilo kompjutora gdje nam je sve bilo pri ruci, i zbog toga sam sjedila u gradskoj knjižnici-da sam bila punoljetna možda bi me i zaposlili :D

7.August Šenoa-Zlatarovo zlato
  baš zato jer je to povijesna ljubavna priča

8.Emily Bronte-Orkanski  visovi
  ovo je definitivno knjiga koju bi svatko morao doživjeti na vlastiti način.

9.Mark Twain-Tom Sawyer
   dječji pustolovni roman

10. Phillippa Gregory-Crvena kraljica
   Nezaboravna priča o ponosnoj i odlučnoj ženi koja vjeruje da je sudbina upravo njoj namijenila zadatak da oblikuje tijek povijesti.

Ono što ne razumijem... dodatak je

kao i kod  cekeruše
i sama ne kontam bit
------------Ane Karenjine-Lav Nikolajević Tolstoj
 zatim

knjiga kao koja je pisana za srednju školu  a zapravo ju imaju i u osnovnoj

-----------Mali princ-Antoine de Saint-Exupéry
 uopće ju nikad nisam kužila i nije mi  zanimljiva


Eto ako  se želite igrati tagirajte se   da vidimo što volite i što ne kužite u  nekim knjigama ili vam jednostavno nisu baš nešto---

Puno vas sve pozdravljam

 Klaudiya

3 komentara:

  1. Anu Karenjinu nisam imala živaca da čitam, a ni sad nemam ni živaca ni želje, kao i mnogi drugi. Poslednje što sam pročitala je "Mefisto i Zlatokosa" pisac je Srđan Krstić, i oduševila sam se. Radnja je smeštena na zemlju, ali se prepliću raj i pakao. Nije bogohulna, već pruža sasvim novi pogled na svet i sudbine ljudi. Prelep ljubavni roman, koji preporučujem od srca.

    OdgovoriIzbriši
  2. super post, drago mi je da si prihvatila tag :)

    da krenem redom:
    agatha christie, adrian mole, orkanski visovi, tom sawyer - sve se slažem sa tobom.
    atmosfera u pričama ivane brlić mažuranić mi je uvije bila nekako jeziva, ali mislim da sam ih i voljela zbog toga. razlikovale su se od klasičnih bajki. bez obzira na jezivost imaju posebno mjesto kod mene.

    mali princ - shvatam simboliku, ali knjiga mi je uvijek bila dosadna, a mali princ kao lik beskrajno iritantan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tolstoja imam komplet knjiga i takodje Anu Karenjinu nikad nisam volela, neću ni Rat i mir da čitam, sve ostalo sam iznova i iznova od njega čitala. Orkanski visovi, jedna od mojih omiljenih, knjiga me oduševila, film me razočarao. Sve od sestara Bronte sam volela. Dopada mi se tvoj izbor.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...