subota, 1. studenoga 2014.

Samo podsjetnik

Zašto podsjetnik?

Nekoliko dana nisam mogla preko kompjutora na internet jer je bio pokvaren, ono što sam uspjela objavit preko mobitela su samo narukvice iz prošlog posta a ono što sam radila još nisam mogla učitati na blog ...
Jednostavno mi mobitel to nije uradio..

Uglavnom uradila sam čestitku za krštenje i okvir
te nekoliko narukvica ,uspjela sam  učitati na fejs  a ovdje učitavam sada, zato i podsjetnik
na nešto urađeno prije nekooliko dana,
                                         početak jedne od narukvica

                                         čestitka za krštenje

                                          i pripadajuća kutijica


                                         te okvir

to je za sada  sve, ostalo u drugom postu :D

Puno vas sve pozdravlja i voli
Klaudiya

Broj komentara: 8:

  1. Lovely creations !
    Have a nice week !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  2. Radiš savršeno.
    Divim se strpljenju sa sitnim perlicama.
    Quilling, kao i uvek, prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, pa bila si vredna bez obzira na kompjuter. Bravo, radovi su odlični. Čestitka za krštenje naročito;)

    OdgovoriIzbriši
  4. sviđaju mi se tvoji quilling radovi.
    koliko ti je vremena otprilike trebalo da napraviš ovu crvenu čestitku?
    pitam zato što je prije par dana kolegica nešto isporbavala sa motanjem papira pa smo zaključile da fakat puno treba da se namotaju djelići kada nešto praviš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno svima na komentarima..
      thank you very much to all :D
      E sad da odgovorim, drago mi je da ti se sviđaju moji radovi., ovo crveno je okvir , za njega mi treba nekih sat i pol do dva da uradim sve ako ču i cvjetiće da radim..
      uglavnom za čestitku mi treba otprilike isto toliko s tim da cvjetiće sad uvijek imam u pripremi, kad mi je dosadno onda samo radim različite cvjetiće koje čuvam u kutiji za posebne prilike...
      a ako radim nešto posebno treba dosta vremena jer baš cvjetići oduzimaju to vrijeme, frkanje ide jako sporo , baš mora imati dosta strpljenja za takve vrste hobija :D

      Izbriši
  5. Sjajni radovi, a posebno mi je dopadilja čestitka sa kutijom!
    Davno nisam obilazila blogove, pa se iznenadih kad videh da je kod tebe proleće i da je tvoj blog procvetao :) Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...