Translate

nedjelja, 19. travnja 2015.

Čestitke

Vi koji ste moji facebook prijetalji već ste vidjeli ovu čestitkicu koja je rađena i to ubrzanim tempom za 15-minuta

 a ova druga je malo veča čestitka koja mi je  oduzela par sati rada ,
veličine je  12× 19 cm
Ovako izgleda iz tri različita kuta :




I preko jedne udruge na facebooku glasanjem za jednu sliku, dobila sam tu sliku i na dar.
Udruga se zove Udruga za poticanje kreativnosti "Sova", njihova članica  Snježana Alkemičarka se bavi ljepljenjem ljuskica jaja na različite površine+ dekupaž i tako je nastala i ta slika koju sam ja dobila..

Veoma sam sretna kad dobijem tako divan ručni rad :D

Eto morala sam malo da se pohvalim nagradicom a ako vas zanima što sve ona radi  posjetite tu udrugu i njihovu veoma vrijednu članicu :D

Puno vas sve pozdravljam i želim divan  i kreativan dan! 
Klaudiya

Broj komentara: 10:

  1. čestitka je super
    slika koju si osvojila je jako lijepa
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam te tvoje čestitke,stvarno su nešto posebno.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno, drago mi je da ti se sviđaju..lp

      Izbriši
  3. Prekrasne cestitke. Opet gledam i divim im se. I divnu nagradicu si osvojila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau za obe, ker sta čudoviti! 15 minut za prvo?! Neverjetno! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko zna, taj zna. Majstor u quillingu. Predivne su. A ovaj dar mora biti predivan...ljuskice od jaja...čula sam ali još nikad nisam nikad videla, kako se to radi. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka ti čast na tempu a i na veštini.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!