subota, 23. svibnja 2015.

Još jedna rođendanska

Pozdrav svim kreativcima i ostalima koji me slijede..
 Neki dan sam dobila  paketić od Fikrete sa bloga Bad Kitty`s Craftroom i iskoristila sam ponešto iz tog paketa koji je stvarno bogato opremljen..
Oduševljena sam malim mašnicama, leptirićima i svime ostalim što je u paketu stiglo, hvala još jednom draga!


 Čestitka je veličine 12× 17.5 cm
Za ovu čestitku sam koristila -hamer crveni i bijeli
                                            - pozadina sa kosim rozim crtama  je od Fikrete, kao i mašnica i leptirić
                                            -te  cvjetići i ružice kombinacija bljedo-žute, roze i crvene boje, te listići u     zelenoj od  print papira u boji koji sama režem trimerom i radim ih u quilling                                                   tehnici naravno

Toliko za sad , pozdravljam vas sve iz veoma kišne  Pešćenice!


Broj komentara: 6:

  1. drago mi je da ti se sviđa
    i jako lijepu čestitku si uradila

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna cestitka. Lijepo si iskoristala poklon.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lepa čestitka, lepo si je uradila! Pozdrav iz kišnog Beograda :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno je primiti paketić sa stvarima, koje možeš koristiti za svoje radove. :-) Lepo čestitku si napravila. Predivan buket cvječa. Pozdrav iz Ljutomera, gde je kiša prestala. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja čestitka je kao rascvetala prolećna bašta. I kako su joj samo ljupki pupoljčići :)
    Kiša danima pada i kod nas. Pa od nje nabujali trava i lišće. Imam osećaj kao da živim u prašumi :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Dugo me nije bilo ovde, ali sam malo pratila na FB.
    Ova čestitka, kao i sve što radiš, prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...