Translate

nedjelja, 17. srpnja 2016.

Čestitka za vjenčanje

Čestitka je izrađena po uzoru Nuke, ona više nije prisutna na tom blogu ali ipak....


Kad vas netko traži nešto da izradite  sa interneta i pošalje vam sliku tog rada, da li mijenjate to ili radite baš identično, mislim da nije u redu da radim baš identično  bez obzira da li ta osoba to baš želi, nekako to je ipak kao krađa, imam običaj da onda mijenjam, dizajn i ponešto ne sasvim ali ipak, jer mi koji naučimo quiling tehniku i to jako dobro možemo i kopirati druge naravno..

Pogledajte čestitku na njezinom blogu i recite mi što napraviti kad iamte takve zahtjeve ?

Klaudiya

3 komentara:

  1. Definitivno je predivna i da slažem se sa tobom, sve se danas da kopirati ali ti si svoju na tu temu ali skroz drugačije i lijepše čak, barem kaj se mene tiće!!
    Ja sam isto dobila zahtjev ali za moju vrstu i nije bilo template ni ništa pa sam sama smišljala ali uvijek volim staviti kao i ti link odakle mi ideja ili tempolate i tako to...
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!