četvrtak, 12. prosinca 2013.

Recenzija-syosss topla bakrena

 Ovo je moja recenzija za syoss boje za kosu i napomena da ih više NIKAD ne kupujem..
Po drugi put kupujem njihovu boju , prva je bila lješnjak .ovako to izgleda..iako ja još imam pramenove od prošlog Božića i vidi se da sam šatirana kao --ja kažem  kao očerupana kokoš --lol
 zar to liči na lješnjak boju, nebih rekla

 zatim sam kupila prije tjedan dana ovu toplu bakrenu 6.76( zeznula sam se-trebala sam paletovu svjetlu)- ali rekoh da probam
  no nisam zadovoljna
čini mi se da ovo tek sad sa tom bojom izgleda kao lješnjak, nema ni neki previše bakreni odsjaj ni na suncu 
ljuta sam-vidite

 a ovako izgleda svjetla bakrena prije par mjeseci  od palete 

 tako se budem opet farbala prije Božića, nadam se da vam budem pokazala točno koja boja.-s paletovim proizvodima sam dosta zadovoljna a ovo sam namjerno sad stavila zbog sebe
možda i moja kosa nije baš namjenjena tim bojama jer inače prima sve onako kako želim
 ali eto ovdje je stvar i u nijansama ali ipak zar nimalo na bakar uuuu

Uglavnom nikad više syoss ..

Puno vas sve pozdravljam ..
 KLaudija

Broj komentara: 18:

  1. eh, nisi trebala onda eksperimentisati sa syossom kad si bila zadovoljna sa paletom.
    ali može se popraviti, nije sad da si skroz šatirana, još jednom se ofarbaj i biće ok.

    ne znam to za boju, jer ja se farbam u svoju prirodnu boju kose (tamnosmeđa, skoro crna) pa mi je svejedno, jer šatirana nikad ne mogu ispasti, ali od syossa sam dobila ranice svuda po glavi i češala sam se ko luda jedno mjesec dana nakon farbanja. nikad više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme ranice si dobila, može biti da sam i ja jer me isto nešto glava više svrbi al dobro izdržat ću još nekih tjedan dana da se prefarbam, a ja eksperimentiram dok ne dobijem boju koja mi se dopada, bila sam i plava, a boju breskve nikako više nemogu pronaći, na moju putmislim da najviše i idu boja svjetlog bakra i breskve, malina možda ipepel kako neki vele ali ne usudim se na tu boju.. hvala puno za komentar, ma bit će to sve ok kad se prefarbam .D LP

      Izbriši
  2. Ne razumem se baš najbolje u boje,ali meni sve to izgleda sasvim dobro..?!??:) Ja sam celog života crna i kovrdžava,pa mi je malo dosadilo i volim da vidim ženske glave sa tim živopisnim bojama..U svakom sl.važno da si ti na kraju zadovoljna i da si isključila neke proizvode iz upotrebe..;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Klaudija, kako si me samo nasmejala :-) Pa ja o tim bojama za kosu mogu doktorat da napišem. Baš skoro sam se i ja ofarbala Syoss farbom i skoro se šokirala kad sam videla šta sam uradila, otišla sam skoro u crno a bila je neka lepa braon nijansa. I naravno nikako da se ispere.....Uh da ti ne pričam, prefarbala sam se posle nekih mesec dana u svetlije, ali je još uvek tamno....Nije toliko loše, ali zahteva šminku svakodnevno....
    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da koliko vidim mnogi imaju problem sa tim bojama, drago mi je da sam te malo razveselila svojim postom :D lp

      Izbriši
  4. Bojim se da nisam baš poznavalac, ali ono što je čak i meni očigledno je da se boja sa njihove ambalaže uopšte ne poklapa sa onim što si ti dobila, deluje kao nešto svetlo smeđe. Nije ni to loše, ali ova palete bakarna ti zaista divno stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno draga Katarina, i meni se čini da bakarna je moja boja ali prava bakarna :D lp

      Izbriši
  5. Draga Klaudiya
    žal mi je kar se ti je zgodilo.
    Imam tudi sama podobno izkušnjo, a sedaj prepuščam to frizerju in je vse ok.
    Obdrži starega proizvajalca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemam baš para za frizera pa eto kućna radinost mi je jedino što mi preostaje :D hvala za komentar draga Tamara..lp

      Izbriši
  6. Žao mi je što ti se boja ne sviđa. Na fotografijama ne izgleda baš loše, ali se verovatno to i ne može videti.
    No, ovo me podsetilo na eksperiment iz studentskih dana, kad sam, inače prirodna tamno plavuša sa svetlim očima, želela svetlo srebrnasto plavu kosu. Prijateljica me prvo izblaširala, boja se nije dobro primila, ko zna zašto i bila sam bela, ne seda, već bela.
    Moj rođak je prokomentarisao da sam ista naša profesorka koja je bila seda u godinama, Baš tada, mama i tata dođoše u posetu, mama me na prvi pogled nije prepoznala, a onda se mašila za novčaniki ljutito rekla: Evo ti pare, kupi farbu.
    Nisu novci bili problem već što sam morala čekati neko vreme da mi kosa sasvim ne izgori od hemikalija, tada nije bilo ovih prirodnih farbi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da ja inače nevolim blajhati kosu jer mi jako izgori, puno bolje je ići iz nijanse u nijanse ako želimo nešto svjetlije :D lp

      Izbriši
  7. Uf, koliko sam ja eksperimentirala! A nikad nije bilo isto, ko na slici. Sad sam odustala i prpuštam bojenje frizeru. Dobro no, ima i to tamne strane - 3 sata u salonu :-( Sa šišanjem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš da, ali si bar sigurna da će izgledati bar donekle kako želiš a moja kućna radinost je prepuštena slučajnosti da će ispasti kako ja želim :D hvala za komentar draga..lp

      Izbriši
  8. Pozdrav Klaudija,
    ja sve to prepuštam frizerki jer moja kosa je čudna i trebaju joj čudni tretmani. I ja sam imala loša iskustva s bojenjem kod kuce i odustala sam od toga.Bit će sve ok, nemoj se živcirat zbog toga, nije vrijedno.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja bih frizeru ali jednostavno nemam da svako malo malo idem k njima :D lp

      Izbriši
  9. Ja se ne bojam, imam sreće da mi je kosa super kvalitete i boje. Tebi elim da pronađeš konačno boju s kojom ćeš biti zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što se tiće prirodne kose , ja sam tamnosmeđa-kestenjasta. a nikako sama sebe nemogu gledati tako kao smrt izgledam jer sam dosta blijede puti a ne šminkam se, moje lice je dosta osjetljivo i ne želim eksperimentirati, stoga radije mijenjam kosu nego ten lica :D lp

      Izbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...