četvrtak, 16. siječnja 2014.

Giweavay-1

Danas sam pripremila jedan mali giweavay, 
jednu čestitku koju možete darovati nekome za rođendan ili za Valentinovo ili jednostavno ostaviti sebi od mene, ostavljam ju praznu  a vi sami odredite namjenu..
i jedan okvir za sliku

Čestitke je veličine 14×10 cm 
a okvir je za sliku veličine 10×15 cm -a cjelokupan-23 ×18 cm




Pravila su jednostavna.. 
- SVI mogu sudjelovati koji su sljedbenici mog bloga
 i  ne želim tražiti od nikog da na silu postaje moj sljedbenik, tko želi može postati i sudjelovati u igri..
-Objavite u postu ili stavite u traku bloga o ovoj nagradi
-Ostavite komentar ispod ovog posta
-Nagradna igra traje do iduće srijede 22. 1. tada će random odlučiti tko je sretni dobitnik

Nadam se da vam  pravila nisu teška ..

a sad još malo slikica od čestitke i tog okvira, malo detalja, ja nisam ja ako  ne objavim i detalje hehhe

 Toliko, za sada, 
                          sretno svima!!

Klaudija!!

Broj komentara: 8:

  1. Divno. Sviđa se mi. Opet jedna krasna čestitka. Sve sam uradila i stavila sam se u red. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično je, i čestitka i okvir za sliku! A meda posebno :-) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si več sasvim u crvenoj boji :-) Predivni radovi. Evo mene u redu za giweaway :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na tvom blogu je jako prijatno. Svaki put gledam ove sličice i kako si sve sredila, pa ti zavidim. Zavidim, jer je to lakše, nego da napravim nešto i kod sebe. Šalim se, zavidim ti, ali u pozitivnom smislu. Uostalom, kao i na radovima, jer su toliko uredni i pedantni da nemam reči. Za razliku od mojih, koji su puni šljokica, a to znači da je ispod šljokica neka brljotina. Obavezno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan poklon si pripremila. Jako mi se sviđa.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni pokloni. Hvala ;)
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršeno radiš, samo svojom ljubavlju i željom.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...