utorak, 9. prosinca 2014.

Čestitka i kapa

                     Da ne pišem dva posta jedan za drugim, odlučila sam da budu i quilling  čestitka i heklana kapa  u jednom postu,   ponekad nemam ni vremena a ovako imate odmah i uvid u ono što radim...
           
           Quilling čestitka za Božić izgleda ovako


            i heklana kapa  ( ovakve heklane kape heklaju se takozvanim rebrastim  bodom--rib hat,
odnosno uzimanje očica kod ove kape- dve ispod, dve iznad, kod priješnje je bio 1 ispod 1 iznad-iz prijašnjeg posta)


Meni se jako sviđaju ovakve kape jer  su dosta tople kad se izrade na ovakav način iako se potroši malo više vunice -- 50-60  grama ide ako ćete raditi bez ovog ruba
                 a oko 80-90 grama sam ja utrošila da  dobijem rub-nisam točno sigurna jer mi je ostalo nešto malo od 100 grama..

Idemo dalje da heklam narukvice...
Puno vas sve pozdravlja i voli 
Klaudiya

Broj komentara: 10:

  1. Lovely card and hat !
    Have a nice day !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  2. predivna čestitka
    kapica je super,moja boja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitka ti je opet predina a kapa...pravi si majstor a i boja se mi sviđa. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitka je prekrasna. Divim se tvom srpljenju sa quiling tehnikom. :-) I kapa je super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitka je baš raskošna nekako.. a kapa savršena. I ja volim ovakve kape :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post
    divna čestitka i fenomenalna kapa
    pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo lepo.
    Divim se energiji i volji za rad, o umeću da ne govorimo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je čestitka, a i kapa. Ja ne znam da heklam, ali znam neke osnove pletenja, pa sam Lekiju uradila po dva šala i dve kape od različitih vunica :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni radovi ;) kad porastem i ja ču da načim da pletem ;)

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...