subota, 22. rujna 2018.

Quilling cards i nagradna igra

Nema me, da duuuugooo..

Zaposlena i imala sam radove po kući puno prašine, zar mogu radit uopće nešto a da se ne zapraši, ne, nikako.
Gletanje dnevnog i hodnika, krećenje , ploćice u kupatilu napokon i uvođenje centralnog , napokon sve gotovo.

U međuvremenu uradila samo dve čestitke koliko mi vrijeme i sve ostalo dozvolilo.



I otvorila sam još jednu stranicu na fb, uz Klaudiya Quilling
                     nedavno sam otvorila i stranicu Farmasi Klaudija .
Tamo vas čeka jedna nagradna igra za sve vas koji se želite igrati i osvojiti maskaru.

Za sve vas koje zanima nešto o Farmasi kozmetici pisat ću objavu posebno na ovom blogu , možda otvorim i oš jedan blog posebno za to.
Uglavnom kozmetika je Turska i kupci su veoma zadovoljni rezultatima a može se naći sve po najpovoljnijim cijenama..

Hvala vam što ste svratili na moju stranicu i bit će još nagradnih igara i za vas koji možda nemate fb i ne možete me tamo pratit,  bit će i za vas nagradica.

Puno pozdrava i kreatvnih radova
želi vam vaša
                                  Klaudiya

Broj komentara: 6:

  1. Eh, i ja sam baš dugo bila odsutna. Ali, evo nas opet u akciji.
    Bez obzira na krečenje i prašinu, po ovim slatkim čestitkama bi se reklo da si u prazničnom raspoloženju. I kako si, molim te, napravila da ti kursor bude u obliku novogodišnje jelkice? Preslatko je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam kako je kad su radovi u kući... Dobro si i ove sjajne čestitke uradila.
    O farmasi kozmetici sam čula puno dobrih stvari, no, ja nemam ni vremena ni snage da se time bavim. Volela bih da kupujem tu kozmetiku, ali nikog blizu da se time bavi, mislim dovoljno blizu da ne moram čekati poštara.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful card designs. If you are coffee lover, check it to read review.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...