petak, 3. siječnja 2014.

Quilling paun slika

U Novoj Godini započinjem sa novom slikom u quilling tehnici,
 baš sam ju radila između Božića i Nove
veličine je 35 × 39 cm,
 perja su mi jako sporo išla ali eto strpljenje se isplatilo
žao mi je samo što nisam mogla i staklo staviti jer je okvir preuzak no za prvu ruku riješila sam to prijanjajućom folijom dok ne kupim odgovarajuću vanjsku prozirnu podlogu ..

 I za jednu susjedu  napravila još jednu čestitku
Toliko za sada, želim vam  ugodnu i lijepu Novu :D
Klaudija

Broj komentara: 20:

  1. Krasni sta obe voščilnici,
    pav me je popolnoma prevzel.
    Krasno si ga sestavila
    lep vikend
    pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne da se isplatilo, nego je odlično!!! LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično je ispalo. Isplatila se je svaka minuta uloženog rada :-) Sretna ti nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma nemam riječi, svaka čast!!! <3 <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Its so wonderful ! Ya that feathers have so much of work..but they look fab !

    OdgovoriIzbriši
  6. Always perfect and beautiful !!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  7. Paun je stvarno poseban, ne mogu ni da zamislim koliko je vremena potrebno za ovako nešto. Čestitka isto prelepa. Želim ti sve najlepše u Novoj 2014!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si se potrudila s quillingom. Pav je čudovit :). Hvala za obisk moje strani.

    LP,
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  9. Izuzeno lepo...bravo za strpljenje i umeće.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...