srijeda, 31. prosinca 2014.

I zadnji rad

I zadnji rad ove godine je 
heklana kapa u plavo bijeloj boji

 uslikano nije baš nešto ali jako lijepo izgleda uživo..

Da ne duljim želim vam Sretnu i uspješnu Novu Godinu
Puno zdravlja , sreće , i veselja
neka vam 2015 bude sretnija i da mi budete i dalje kreativni -čak i malo više :D


Sve vas voli i puuuuno pozdravlja Klaudija

Broj komentara: 9:

  1. Hvala na lepim željama ;) tebi i tvojim sve najbolje u 2015 ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. sretna nova godina!
    sve najbolje tebi i tvojoj obitelji

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretna Nova godina i sve najbolje! :) Da bude još uspješnija i kreativnija! ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Klaudija odlična ti je kapa! Ja znam osnove pletenja, par bodova, Lekiju sam sama plela šalove, ali za kape sam nosila vunicu jednoj baki, moraću to da savladam u ovoj novoj godini :-) Tebi i tvojoj porodici želim sve najlepše, najviše zdravlja, kad smo zdravi ostalo je lako!!!! Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećna Nova godina, draga :)
    Ja sam od onih koji bi svuda da zavire, pa sam ovo videla i komentarisala na google+, ali ovde nisam. Kapa je tako nežna, boja je prekrasna.
    Želim ti srećnu i kreativnu Novu godinu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdgovoriIzbriši
  7. sretno i sve najbolje tebi i tvojima :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Happy and blessed new year!
    I wish you all the best!
    Hugs,
    Joanna (http://syros2js.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Challenge

Pozdrav svima! Na blogu- Christmas Card Throwdown - imamo novi izazov koji se zove Za taj izazov pripremila sam veoma jednostavnu ...