četvrtak, 2. listopada 2014.

Book card

Opet nešto što radim po prvi put
čestitka-knjiga
 opet plava boja
dosadit ću vam sa njom ali tako se eto zadesilo
 da svi vole plavo :D



opet narukvica u untrašnjosti ali
ovo je narukvica iz dva dijela u jednom :D
napokon sam naučila kako povezati takve narukvice 
a da svi mogu nositi ..



Hvala svima koji posjećujete i komentirate moj blog
ne uspijem u zadnjih dana da vam ostavim svima komentar
jednostavno sam preokupirana još papirima
ali ne ovim koji su mi hobby  
bit će bolje nadam se !!
Puno vas sve voli i pozdravlja
Klaudija!!

Broj komentara: 9:

  1. Opet če biti netko presretan, kad dobije tvoj divan dar. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesantno i lepo, pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful !!!!!!!!!!!!!
    Have a fun weekend !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  4. Plava boja nikad ne može da dosadi, a ti si, draga moja, fenomenalna! Ja jednostavno nemam reči! Radovi su ti lepi, pedantni, originalni i vidi se da je u njih uloženo maksimalno truda i ljubavi.

    Iskreno, ja ne vidim ništa lepše za poklon od nečega što sam napraviš, a još ako je ovako dobro, onda nema sumnje da će biti u centru pažnje.

    Puno te pozdravljam, tvoju porodicu takođe i budite mi uvek tako kreativni i srećni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj komentar se negde izgubio, moguće je da sam zaboravila da kliknem da ga pošaljem. Pridružujem se divljenju. Posebno sam zadivljena precizno sečenim talasastim rubovima. Imam makaze, ali, iako nisu kineske i dobro su plaćene, nekad davno, ne seku mi dobro.
    Želim ti sve najbolje i još puno kreativnih radova.

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...