srijeda, 1. listopada 2014.

Okvir sa imenom

Dragi moji, 
danas sam uradila okvir sa imenom na njemu
ovako to izgleda
i opet kombinacija bijele i plave boje


nažalost već je noć
i slike mi ispadaju katastrofa
 ali što je tu je
to sutra odlazi i mora da se bar malo škica :D


sve vuće na zelenkasto a ono svjetloplava boja :D

Za sad toliko, puno vas sve pozdravlja i voli
Klaudija!!

Broj komentara: 5:

  1. Dobro se vidi i fenomenalno si ovo uradila. Zaista si majstor u quillingu. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se nerviramo zbog fotografija, ali kad ne zavisi od nas mora ovako. Ipak se vidi, lep je ram, posebno zbog toga što i mene svi zovu Ana :-)
    A tek cvet, predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Klaudija odličan ti je ram! A što se tiče slikanja, koliko puta mi se desilo da nešto završim kasno u noć, pa ujutru poranim da slikam, pa škljocam i škljocam.... :-) Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan ti je ram.Bit će divan poklon.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...