utorak, 18. studenoga 2014.

Još jedna čestitka...

Baš me nešto krenulo
 aa sve u inat...

no nije bitno!

             Tisuće svijeća se mogu zapaliti od jedne,
  a život te svijeće se neće umanjiti. 
Sreća nikada nije umanjena
 kada je podijeljena sa drugima.




Čestitka je veličine 11× 14 cm
u quilling tehnici 
pozadine-crveni i bijeli hamer, malo zelenog
te crvena ispod svijeće je od papira za omatanje koji sam sa prozirnom folijom nalijepila na običan  A4 papir 
da bude malo tvrđi ..
----
Nadam se da je kod vas vrijeme ljepše, kod mene kiša pada noćima
evo i sad, nadam se samo da neće poplaviti opet,
baš nas nešto to baca u depru
ali ne smijemo se  predati tome..

Želim vam svima ugodnu i divnu večer

Klaudiya

Broj komentara: 14:

  1. Već nova čestitka!
    I to tako lepa, savršena. Neka što pre nađe svoj put do nekog koga će radovati, nekog ko će naručivati još puno, puno čestitki.
    Do ljudi koji znaju da cene zlatne ruke i lepotu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prediva čestitka ja volim ovu tehniku ali mi nikako ne ide od ruku. Svaka ti čast,tvoje čestitke se ljepe sve po redu.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Opet jedna divna čestitka. A što se tiče kiše, da te malo utješim i kod mene pada i stalno je tmurno. Nažalost.Nadajmo se boljem. :)
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vilinke, ma samo treba strpljenja išlo bi ... pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. nešto me komentari ne slušaju da idu po redu, zato se zahvaljujem svima koji posječujete moj blog i komentirate, cijenim svaki komentar koji mi ostavite..

    OdgovoriIzbriši
  6. Superbe carte de Noël !!!
    Bonne journée !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam tvoje quiling čestitke. Jako lepo si je složila. :-) I jako si lijepo napisala.
    Šaljem ti malo sunca. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi je drago što sam naišla na tvoj blog! Predivni su ti radovi! Ti, Martina i Ivana ste neverovatne sa svojim kreacijama :)
    Saljem ti veliki pozdrav iz Srbije :)

    OdgovoriIzbriši
  9. WOW your quilled candle looks super stunning
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna je, sveća izgleda kao prava, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve što čovek podeli, postaje veće, jedino se tuga smanjuje.

    Čestitka je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp uy tín, giá rẻ

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...