srijeda, 5. studenoga 2014.

Još narukvica

                  Kao što sam i obećala u prošlom postu,
slijedi par narukvica-opet heklanih sa sitnim perlicama..

                                        1. roza bijela- 
hekla se u krug 6 perlica s tim da sam slagala jednu rozu jednu bijelu
                                     
                                                      2. malo drugačiji uzorak 6 u nizu-ali 4 roze i 2 bijele-redom

                                           
                                           3. plavo bijela-- 6 u nizu- 1 plava  1 bijela

                                           4. mala žuta staklena i velika žuta staklena--  redano-1 velika 2 žute
 hekla se 4 u krug- s tim da hvatam  1 veliku  žutu i dve  male skupa

Kao što sam rekla meni je pokazala susjeda a ako želite vidjeti postupak evo link na youtube


Toliko za sad, puno vas sve voli i pozdravlja 

Klaudiya

2 komentara:

  1. Pa, ovo je mnogo interesantno! Prvi put sad čujem da može da se hekla perlicama. U svakom slučaju sjajno izgledaju. Sviđa mi se i što je moguće praviti mnoštvo različitih, neobičnih varijacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepe su. I divim ti se kako imaš živce za to:). Ja nisam heklanje-štrikanje-šivanje tip.To mi nejde.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...