nedjelja, 22. ožujka 2015.

Narukvica sa imenom

Eto opet ja sa nečim novim, volim sve da pokušam pa eto i friendship narukvice sa imenom

ali urađene sa perlicama na koncu, može i na flaksu, gumi, kako več hočete...

Obožavam narukvice,
ova je početnička, pa  sam ju uradila sa svojim imenom da vidim  kako če izgledati..
Nije loše za prvi put a moram pronači način i kako ču ih kopčati - da li sa kopčama ili ču i dalje plesti na kraju pletenice  za vezanje, mislim da je tako praktičnije..
 Ako imate kakav savjet slobodno  predložite!

-Ovako izgleda  sa strane

 A ovako odozgor

Slagala sam 8 perlica u red  po širini -kombinacija crvenih i bijelih!

Nadam se da vam se sviđa moj prvi rad, uglavnom bit če ih još jer  moje cure isto imaju fetiš za njima..
Puno vas sve pozdravljam i želim ugodnu večer i kreativan tjedan!

Klaudiya

Broj komentara: 6:

  1. I ja imam fetiš za narukvicama. :-) Tvoj prvi pokušaj sa imenom jako je dobar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za prvi put, za drugi i za treći put ti je fenomenalno. Dobro ti ovo ide. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. A Beautiful bracelet and beautifully embroidered Klaudya. :)

    Dear Greetings, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je narukvica! Uglavnom sam vidjala bez kopče, samo se vezuju, ali ako neko baš izričito napomene, onda nije problem da se stavi kopča. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...